مدیر صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی:

ارائه خدمت به ۵۷هزار بازنشسته کشوری در استان آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در جریان سفر خود به استان آذربایجان غربی از مدیریت استان بازدید و در جریان روند ارائه خدمات به بازنشستگان قرار گرفت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربیاجگان غربی، خواست خدایی همچنین با حضور در خانه امید بازنشستگان ارومیه و بازدید از ارائه خدمات فرهنگی واجتماعی در این مرکز، در یک نشست صمیمی با روسای کانونهای بازنشستگی استان نیز شرکت کرد.

«مهدی صدراحمدی» مدیر صندوق بازنشستگی استان با تبریک روز نهم ربیع الاول روز آغاز امامت امام زمان (عج) اعلام کرد که در استان آذربایجان غربی بیش از ۵۷هزار نفر بازنشسته عضو صندوق هستند وحقوق دریافت می کنند که ازاین تعداد بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان کشوری از حوزه آموزش و پرورش هستند.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات تکمیلی درمان به بازنشستگان خوشبختانه اکثریت بیمارستان های دولتی وخصوصی در استان طرف قراردادبا شرکت بیمه آتیه سازان هستند و بازنشستگان عزیز می توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

در ادامه روسای کانونهای بازنشستگی به بیان نظرات ومطالبات خود پرداختند که مهم ترین موارد مطرح شده دراین جلسه می توان به همسان سازی حقوق بازنشستگان، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت مطالبات معوقه حقوق بازنشستگان درسال ۹۹، پرداخت مرحله دوم وام کمک به بازنشستگان حادثه دیده در زلزله خوی، صدور احکام فوق العاده مناطق جنگی و… اشاره کرد.