سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی:

استقبال بازنشستگان از برگزاری مسابقات رالی و پتانک

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از هتل ایرانگردی و جهانگردی غار علیصدر و خانه امید بازنشستگان همدان، در نشست صمیمی با روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان همدان حضور یافت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان همدان، «مسعود خواست خدایی» در نشست صمیمی با روسای کانون های بازنشستگی استان همدان که روز جمعه ۳۱شهریورماه و در نخستین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد، پیرامون موضوعات و مسائل مربوط به خدمات رفاهی ؛ درمانی و معیشتی بازنشستگان گفتگو کرد.

خواست خدایی با هفته دفاع مقدس را قدردانی و یادبود رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان انقلابی در دوران جنگ تحمیلی دانست و در پاسخ به سوالات روسای کانون های بازنشستگی گفت: اقدامات خوبی در جهت رفاه حال بازنشستگان در مجموعه صندوق بازنشستگی اتفاق افتاده که از مهمترین آنها می توان به افزایش دو برابری مبلغ وام ضروری و پرداخت کلیه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد اشاره کرد.

وی ابراز داشت: ما در تلاش هستیم که بتوانیم در حوزه بیمه تکمیلی درمان نیز خدمات قابل قبولی را به جامعه هدف ارائه کنیم و به همین منظور نیز طرح جدیدی بنام بیمه اختیاری اجرایی شده که مهلت ثبت نام آن از اول مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور در سامانه مربوطه برای بازنشستگان فراهم شد.

او اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در سراسر کشور و اضافه شدن رشته‌های ورزشی جدید مانند مسابقات رالی اتومبیل رانی و پتانگ از جمله اقداماتی است که مورد استقبال بازنشستگان و خانواده آنان قرار گرفت.

خواست خدایی در پایان اظهار داشت: از تلاش‌ها و پیگیری مستمر روسای کانونهای که بعنوان نمایندگان جامعه بازنشستگان بدون هیچ چشم داشتی و صادقانه در جهت پیشبرد انجام امور این قشر فرهیخته زحمات زیادی را متقبل می شوند صمیمانه قدردانی می کنم.

در ابتدای این جلسه، «روح الله افشار» مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از عملکرد روسای کانون های بازنشستگی، از خدمات مطلوب صندوق بازنشستگی کشوری در یکسال اخیر در ارائه خدمات مناسب قدردانی کرد.

روسای کانونهای بازنشستگی استان همدان نیز با بیان مسائل و مشکلات بازنشستگان در حوزه های معیشتی ؛ درمانی ؛ رفاهی و تکریم این قشر از جامعه؛ خواستار توجه بیشتر مسئولین صندوق به جامعه فرهیخته بازنشستگان در مسائل مورد نظر شدند.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در این سفر یک روزه دیداری صمیمی نیز با کارکنان مجموعه مدیریت و همچنین با تعدادی از مراجعه کنندگان داشت و دستوراتی پیرامون رفع مشکلات این عزیزان صادر کرد. وی همچنین از هتل ایرانگردی و جهانگردی غار علیصدر همدان نیز بازدید کرد و پس از بررسی های محیطی؛ نکاتی پیرامون بازسازی هتل و تبلیغات محیطی در طول مسافت از همدان تا غار و همچنین جذب گردشگر در قالب تورهای داخلی و خارجی بیان کرد.