در جمع روسای کانون های بازنشستگی تبریز مطرح شد؛

نقش استفاده از نرم‌افزار طرح خسارت درمان در تسریع ارسال مدارک پزشکی بازنشستگان

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به تبریز در جمع روسای کانون های بازنشستگی تبریز گفت: ارائه خدمات رفاهی و بیمه ای مناسب در اولویت برنامه ریزی و تصمیم گیری های اداره کل رفاهی صندوق بوده و به عنوان اهداف اصلی، پیگیری و استمرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، در جریان برگزاری نشست صمیمی و کوتاه روسای کانون های بازنشستگی تبریز با «مسعود خواست خدایی» که در محل خانه امید برگزار شد، بر لزوم نصب و استفاده از نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ برای تسریع در ارسال اسناد پزشکی تاکید شد و چگونگی کار با این نرم افزار به روسای کانون ها آموزش داده داده شد.

خواست خدایی در این نشست، با تاکید بر اینکه برنامه ها و اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه رفاهی و اجتماعی دسترسی به خدمات زیارتی سیاحتی و رفاهی است، به سوالات کانون ها در خصوص بیمه مکمل درمان، وام ازدواج و تسهیلات مالی قرض الحسنه اشتغال فرزندان و …..  پاسخ داد.

گفتنی است، نرم افزار موبایلی آتیه سازان حافظ جهت تسهیل در امر ارسال و پیگیری و مشاهده سوابق هزینه، دسترسی به خدمات و اطلاعات مراکز تحت پوشش طراحی شده و بازنشستگان با استفاده از آن دیگر نیاز به مراجعه به شعب یا نمایندگی آتیه سازان نخواهند داشت.