دعوت از بازنشستگان کشوری برای حضور در نمایشگاه صندوق های بازنشستگی

نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری است و حضور بازنشستگان ارجمند کشوری موجب رونق بیشتر این رویداد ملی می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی؛ پیشران توسعه ملی» از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری است و صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ ها و شرکت های آن نیز در این رویداد بزرگ حضور فعال دارند که قطعا با حضور بازنشستگان ارجمند کشوری، به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های صندوق های بازنشستگی، رونق بیشتری می گیرد.
به همین منظور از بازنشستگان کشوری دعوت می شود تا در این رویداد بزرگ اقتصاد ملی در سال “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” حضور یابند.
نخستین گردهمایی بزرگ صندوق های بازنشستگی به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور چهار صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی فولاد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از ?? تا ?? بهمن ماه جاری در محل مصلی تهران برگزار می شود تا چهره جدید صندوق های بازنشستگی در بخش اقتصادی و نقش آن ها در توسعه ملی کشور به نمایش گذاشته شود.