با همکاری کانون آموزش و پرورش کمیجان انجام شد؛

جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با فرهیختگان شهرستان کمیجان

جلسه پرسش و پاسخ با بازنشستگان استان مرکزی در شهرستان کمیجان برگزار و مراجعین به طرح مسایل و مشکلات خود در امور مختلف پرداختند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی سوم مهر ماه سال جاری با حضور در آموزش و پرورش شهرستان کمیجان ضمن دیدار با رییس اداره آموزش و پرورش آن شهرستان ، گزارشی از وضعیت بازنشستگان و فعالیتهای کانون بازنشستگی آن شهرستان ارایه داد.

وی خواستار حمایت دستگاه های اجرایی از کانون های بازنشستگی به منظور ارائه خدمات بیشتر به بازنشستگان خاص آن دستگاه شد.

حسامی در جلسه دیگری با همراهی ریاست آموزش و پرورش، مسئول کارگزینی و امور بازنشستگان، رییس و اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش به سوالات بازنشستگان و وظیفه بگیران در سایر زمینه های مرتبط پاسخ داد.

مطالبات اصلی بازنشستگان، پرداخت معوقات ناشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگی، تسهیل در روند استفاده از مزایای بیمه تکمیلی درمان و پذیرش اسناد درمانی توسط شر کت آتیه سازان حافظ ، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پرداخت رفاهیات به بازنشستگان همانند شاغلین از جمله موارد عمومی بود که در این جلسه از سوی بازنشستگان مطرح شد.

عدم قرارداد شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان با مرکز درمانی امام علی شهرستان کمیجان و نبود شعبه بانک صادرات در آن شهرستان برای انجام مسائل درمانی و مالی از جمله مشکلات خاص این شهرستان بود که مقرر شد از سوی دستگاه های مربوطه پیگیری شده تا در صورت امکان نسبت به برطرف نمودن مسایل پیش آمده در این حوزه اقدامات لازم صورت پذیرد.

در حاشیه این جلسه از اتاق کانون بازنشستگان در ساختمان آموزش و پرورش بازدید و از زحمات رییس  آن کانون تجلیل به عمل آمد.