مدیر صندوق بازنشستگی یزد:

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان یزد پرداخت شد

مدیر صندوق بازنشستگی یزد گفت: در نیمه اول امسال ۲ هزار و ۵۳۴ فقره وام قرض‌الحسنه هر کدام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به بازنشستگان زیرپوشش این صندوق در استان پرداخت شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «محمود زارع شاهی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ مورد حکم بازنشستگی برای اعضای این صندوق برقرار و همچنین ۸۸ حکم وراث نیز صادر شده است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان با این صندوق در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و رفاهی ادامه داد: در این مدت تغذیه برای بازنشستگان در محل خانه مهر بازنشستگان و همچنین برگزاری دوره‌های ورزشی سالمندان و اجرای طرح غربالگیری بیماری آلزایمر نیز به صورت رایگان انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی برنامه‌های ورزشی و تفریحی مانند جشنواره‌ های فرهنگی ورزشی در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، شطرنج، پتانک و تیراندازی در بخش زنان و مردان و آیین های معنوی و جشن‌ به صورت مستمر برای بازنشستگان برگزار می‌شود.

به گفته وی، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان یزد پرداخت شد

زارع شاهی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ بازنشسته از ۷۳ دستگاه که ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر آنان آقایان و بقیه از قشر بانوان هستند، در صندوق بازنشستگی کشوری استان عضویت دارند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف برای آنان دارند.