ضرورت توجیه فنی و اقتصادی در اجرای پروژه ها

مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا تاکید کرد: باید پیش از اجرای یک پروژه اقتصادی یا سرمایه‌گذاری اقتصادی، توجیه فنی و اقتصادی آن بررسی شده تا منافع و آثار مثبت عملیاتی کردن این پروژه و ظرفیت سوددهی آن در آینده مشخص شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، ولی آذروش، با تاکید بر شاخص‌های صداقت، سلامت کاری و رفتاری و امانت داری به عنوان استراتژی‌های مدیریتی این هلدینگ، اظهار داشت: مسأله اصلی کشور اقتصاد است و شرکت آتیه صبا به عنوان یک بنگاه اقتصادی و سرمایه گذاری وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، باید با برنامه ریزی دقیق و تعیین خط مشی و سیاست گذاری مشخص، در جهت اهداف صندوق گام بردارد.
آذروش گفت: دو اصل «سلامت کاری و رفتاری» و «امانت داری» به عنوان دو مولفه اساسی در هر بنگاه اقتصادی، محسوب می شود که باید به آن توجه شود.
وی تصریح کرد: سهام‌داران اصلی این شرکت، بازنشستگان کشوری به عنوان انسان‌های فکور، تلاش‌گر و زحمت‌کش در جامعه هستند که سالیان سال عمرشان را برای خدمت به مردم و کشور گذاشته اند و اکنون ما به عنوان امانت‌داران آن ها فعالیت می کنیم؛ بنابراین، هرگونه کوتاهی و ضایع شدن حق این عزیزان، خسران سنگینی برای ما مسوولان است.