به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛

از همکار بازنشسته جانباز و رزمنده صندوق خراسان رضوی تجلیل شد

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی با جانباز و رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی ، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس انجام شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، «عفت حسینی» مدیر صندوق بازنشستگی استان، با حضور در منزل «علیرضا عوض زاده» از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و همکاران پیشین مدیریت استان که از رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی هستند، ضمن تقدیر و تشکر از فداکاری‌های ایشان در طی هشت سال دفاع مقدس،گفت: زحمات و ازخود گذشتگی های شما رزمندگان، ایثارگران و دلاور مردان گرانقدر ، با زبان قابل بیان نیست.

وی افزود: به داشتن ایثارگران سرافرازی چون شما افتخار می‌کنیم و محتاج دعای خیرتان هستیم تا در مسیر خدمت رسانی به مردم توفیق یابیم.

حسینی گفت: نسل جدید برای پیدا کردن راه و رسم درست خدمت و سازندگی میهن عزیزمان ایران، نیازمند راهنمایی ها و ارشادات شما بزرگواران هستند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که با تعامل مداوم با این اسوه های پایداری و کسب تجربیات ارزنده این موی سپیدان عرصه جهاد و خدمت، بتوان در راه خدمت به این مرز بوم بیش از پیش همت کرد.

علیرضا عوض زاده، رزمنده و جانباز ۲۰ درصدی جنگ تحمیلی، نیز ضمن تشکر از حضور مدیر و همکاران صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی و تقدیر و تشکر از ایشان جهت خدمات صورت گرفته در ایام دفاع مقدس ، انجام چنین اقداماتی را برای کسانی که جان برکف از عزت، ناموس و کیان این مملکت دفاع نمودند، روحیه بخش دانست.

دراین دیدار حسینی با اهدای لوح سپاس و شاخه ای گل ، از رشادت و از خود گذشتی این پیشکسوت گرانقدر تجلیل کرد.