آبدرمانی محلات آماده پذیرایی از بازنشستگان کشوری در نوروز

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: مجموعه آبدرمانی محلات آماده پذیرایی از بازنشستگان کشوری در ایام تعطیلات نوروز است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی در حاشیه بازدید از مجموعه آبدرمانی محلات، اظهار داشت: این مجموعه با حدود چهار هکتار مساحت و ۲۴ دستگاه ویلای چهار تخته مجهز به حوضچه اختصاصی آبگرم و امکانات جانبی دیگر، آماده پذیرایی از بازنشستگان کشوری در ایام نوروز است.
رشیدی با بیان اینکه مجموعه آب درمانی محلات در ۲۷۰ کیلومتری تهران محیطی مفرح، آرام و ارزشمند را برای بازنشستگان در دسترس قرار داده است، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری ۱۰ هزار سهمیه در سال شامل یک نفر بازنشسته و یک نفر همراه را برای استفاده از این مجموعه اختصاص داده که در مجموع ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه برای فرد بازنشسته و یک نفر همراه وی پرداخت می شود.
وی افزود: اختصاص سهمیه سفر به آبدرمانی محلات با هدف ارتقای سلامت جسمانی بازنشستگان از سوی صندوق انجام می شود که با توجه به استقبال بازنشستگان، تلاش شده این سهمیه در سال آینده نیز افزایش یابد.
رشیدی تصریح کرد: هزینه آزاد استفاده از ویلاهای آب درمانی محلات ۳۴۰ هزار تومان برای بازنشستگان کشوری و ۴۸۰ هزار تومان برای سایر افراد در ایام عادی است.
وی یادآور شد: علاوه بر ویلاهای موجود که در حال بهره برداری است، یک باب هتل با ۳۵ اتاق و با ظرفیت ۹۰ تخت در حال مرمت و بازسازی است که پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ۹۶ آماده بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین گردد.
وی گفت: بازنشستگان کشوری می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی به آدرس cspf.ir برای استفاده از امکان سفر آبدرمانی محلات برای مدت ۳ روز و ۲ شب ثبت نام کنند که از ۳۴۰ هزار تومان هزینه یک نفر، ۴۰ هزار تومان توسط بازنشسته برای ایام عادی پرداخت می شود که این عدد از ۲۹ اسفند جاری تا پایان تعطیلات نوروز ۱۰۰ هزار تومان است.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، امکان سفر به مشهد مقدس، کربلای معلا، آبدرمانی محلات و جزیره زیبای کیش برای حدود سه هزار نفر بازنشسته کشوری در نظر گرفته شده که این ظرفیت در حال تکمیل شدن است.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور