تقدیر از فولاد اکسین خوزستان برای ایجاد صنعت پاک

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان شرکت برگزیده پنجمین سمپوزیوم بین المللی ایران ۱۴۰۴ در حوزه راهبرد مقررات ایمنی و کاهش آلاینده های محیط زیست معرفی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پایگاه خبری فولاد اکسین خوزستان، در پنجمین سمپوزیوم بین المللی ایران ۱۴۰۴ که با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، عبدالرضا محمودپور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، لوح و تندیس این سمپوزیوم را در حوزه راهبرد مقررات ایمنی و کاهش آلاینده های محیط زیست، دریافت کرد.
پنجمین سمپوزیوم بین المللی ایران ۱۴۰۴ با هدف بررسی همه جانبه و اساسی اهداف و نتایج معاهده ۲۰۱۵ پاریس در کاهش آلاینده های زیست محیطی در صنایع پتروشیمی کشور و بررسی انطباق آن با سند چشم انداز بیست ساله در جهت تدوین و اعمال استانداردهای لازم و مقررات ایمنی و فنی در این بخش مهم از صنایع دارای اولویت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
از محورهای مهم این سمپوزیوم می توان به حفظ منافع و ارتقای جایگاه پتروشیمی کشور و صنایع وابسته در تغییر جهت گیری های جهانی با رویکرد نوسازی روش و زیرساخت ها برای حفظ محیط زیست و تامین نیازها و انتقال آن به نسل های بعد، اشاره کرد.