ثبت نام «جشنواره ورزشی بازنشستگان» ۶ اردیبهشت پایان می یابد

جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در ۵ رشته ورزشی با هدف ایجاد نشاط، توسعه ورزش بازنشستگان و اشاعه فرهنگ سلامتی ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، مسوول برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان تهران و نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان در سایر استان های کشور از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۶ به صورت همزمان در پنج رشته ورزشی برگزار می شود و بازنشستگان فقط تا شش اردیبهشت ماه برای ثبت نام در این جشنواره فرصت دارند.
وی افزود: بازنشستگان علاقه مند، تا دقایقی پیش از شروع برگزاری مسابقات نیز می توانند اقدام به ثبت نام کرده و در مسابقات شرکت کنند، اما بهتر است به منظور ارتقای کیفی این مسابقات و پیش بینی امکانات مناسب، در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند.
بیاتانی با اشاره به اینکه دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج و تنیس روی میز پنج رشته ورزشی است که بازنشستگان کشوری در این جشنواره در آن ها به رقابت می پردازند، اظهار داشت: بازنشستگان کشوری علاقه مند در استان تهران می توانند برای ثبت نام و حضور در این جشنواره ورزشی به کانون های بازنشستگی ادارات خود مراجعه کنند.
وی ادامه داد: بازنشستگان عزیز همچنین می توانند از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ عصر به اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی تهران، ضلع شمالی پارک شهر، جنب ترمینال فیاض بخش، مراجعه یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۰۴۱۸ تماس بگیرند.
وی با بیان اینکه ثبت نام و حضور در این جشنواره ورزشی رایگان است، گفت: بازنشستگان برای ثبت نام و حضور در مسابقات سایر استان های کشور نیز می توانند به کانون های بازنشستگی استان و خانه های امید مراجعه کنند.
بیاتانی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی بازنشستگان بسته تشویقی بیمه حوادث ورزشی یکساله اهدا می شود، یادآور شد: کلیه هزینه رفت و آمد و لوازم و وسایل مورد نیاز برای شرکت در این مسابقات و ارائه گواهی صحت سلامت از سوی پزشک عمومی بر عهده شرکت کنندگان است.
وی با قدردانی از همکاری فدراسیون های شنا و شطرنج و هیات تنیس روی میز استان تهران برای برگزاری سه دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان، گفت: این جشنواره برای ایجاد نشاط و افزایش سلامت تن و روان بازنشستگان با حمایت کامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود و بجاست تا سایر نهادها به ویژه دستگاه های دولتی و اصحاب رسانه و خبرنگاران در سراسر کشور نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری و از این حرکت ملی حمایت کنند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور