استفاده حداکثری پتروشیمی جم از ظرفیت های برجام

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پتروشیمی جم به عنوان یکی از واحدهای بزرگ پتروشیمی در کشور، بهترین استفاده را از توافق برجام کرده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، حجت الله میرزایی، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از فاز دوم مجتمع پتروشیمی جم و واحدهای تولیدی و بخش تحقیق و توسعه این شرکت با تاکید بر اینکه همت و کار مضاعف به خوبی در این مجموعه قابل مشاهده است، گفت: پروژهABS/RUBBER که در گذشته ۲۰ درصد پیشرفت داشته، در یکسال اخیر به پیشرفت ۵۱ درصدی رسیده که نشان دهنده انگیزه بالای مدیران و کارکنان پتروشیمی جم است.
میرزایی، اظهارداشت: پتروشیمی جم یکی از بهترین واحدهای تولیدی صندوق بازنشستگی کشوری و یک واحد اقتصادی مطرح و بزرگ در حوزه صنعت کشور است که از توافق برجام به بهترین شکل استفاده کرده است.
وی با اشاره به توانمندی های واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی جم، گفت: این واحد، توانسته است از ایده های دانشگاه در یک شرکت صنعتی بهره برداری کند و این تجربه بسیار مهم و کم نظیر است. در واحد تحقیق و توسعه ۲۰ دانشجوی دوره دکترا و کارشناسی ارشد در حال تدوین رساله و پایان نامه هستند که افتخار بزرگی برای پتروشیمی جم است.
میرزایی با اشاره به عملکرد پتروشیمی جم به عنوان بهترین واحد تولیدی در کشور، گفت: تجربه پتروشیمی جم در اجرای پروژه های تولیدی باید ثبت و مستندسازی شده و در اختیار سایر واحدهای تولیدی کشور قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: بزرگترین کمکی که پتروشیمی جم در کنار سایر شرکت های پتروشیمی به کشور کرده است، کمک به کاهش آلاینده ها است.
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شرکت پتروشیمی جم در حفاظت از محیط زیست، انرژی پاک و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه پیشتاز است و واحدی سودآور برای صندوق بازنشستگی کشور است.