ثبت نام ۶۲۲ بازنشسته از ۹ استان در جشنواره ورزشی

براساس اعلام صندوق های بازنشستگی کشوری در ۹ استان، تعداد بازنشستگان ثبت نام شده در جشنواره ورزشی بازنشستگان تاکنون به ۶۲۲ نفر رسیده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با اعلام ششم اردیبهشت ماه ۹۶ به عنوان مهلت پایانی ثبت نام جشنواره ورزشی بازنشستگان که برای نخستین بار در سراسر کشور برگزار می شود، تا کنون ۶۲۲ نفر در ۹ استان کشور برای حضور در این رقابت ها ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.
براساس این گزارش، آمار ثبت نام بازنشستگان زن و مرد برای حضور در این مسابقات ورزشی، در استان خراسان رضوی ۱۷۲ نفر، خراسان جنوبی ۱۵۰، بوشهر ۱۰۰، زنجان ۶۰، آذربایجان غربی ۴۵، گلستان ۳۵، خراسان شمالی ۲۵، لرستان ۲۵ و هرمزگان ۱۰ نفر بازنشسته کشوری اعلام شده است.
بازنشستگان کشوری علاقه مند در استان تهران می توانند برای ثبت نام به کانون های بازنشستگی ادارات از جمله اداره بازنشستگی و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی تهران، ضلع شمالی پارک شهر، جنب ترمینال فیاض بخش، مراجعه یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۰۴۱۸ تماس بگیرند.
همچنین بازنشستگان سایر استان ها برای ثبت نام به کانون های بازنشستگی یا خانه های امید آن استان مراجعه کنند.
نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان سراسر کشور، به همت صندوق بازنشستگی کشوری در ۵ رشته ورزشی شنا، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و شطرنج از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار و نفرات برگزیده استان ها در هر رشته ورزشی، تیرماه امسال در تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور