همکاران امور حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر شدند

همکاران امور حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری به پاس تلاش های خالصانه و صادقانه مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نشستی که به منظور تقدیر از کارکنان امور حقوقی صندوق برگزار شد، گفت: از زحمات و تلاش های بی دریغ شما در راستای احقاق حقوق بازنشستگان و دفاع از منافع صندوق بازنشستگی کشوری تشکر می کنم.
محمود اسلامیان در جمع همکاران امور حقوقی صندوق افزود: حوزه امور حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بیشتر تصمیماتی که در صندوق بازنشستگی کشوری گرفته می شود در نهایت به حوزه حقوقی مرتبط است.
وی اظهار داشت: بازنگری در چارت سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در حال انجام است که پس از نهایی شدن به تصویب هیات امنا خواهد رسید.
اسلامیان بیان داشت: در صورت موافقت هیات امنا با تغییر چارت سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، سمت های کارشناس، کارشناس مسوول، معاون و دیگر امور صندوق اصلاح می شود.
در این مراسم مدیرکل امور حقوقی و کارشناسان این اداره کل همراه با لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند. مدیرکل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری پیش از این از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.
علی ربیعی، در این تقدیرنامه آورده است: وظیفه خود می دانم با تأسی به فرمایش گرانسنگ حضرت سید الساجدین امام سجاد (ع) مبنی بر سپاسگزارترین شما از خدا سپاسگزارترین شما به مردم است مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش ها، مساعی و اقدامات هوشمندانه جنابعالی در همکاری و کمک به بازگرداندن املاک و دارایی های از دست رفته صندوق بازنشستگی کشوری اعلام نمایم.
وی در ادامه تاکید کرده است: یقین دارم این همکاری و اقدام خداپسندانه شما همکار محترم یک سرمایه اجتماعی، اعتماد بخش و امید آفرین برای کارکنان آن مجموعه و در نزد افکار عمومی جامعه خواهد بود. دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

خبرنگار: میناشیروانی ناغانی
عکاس: راحله شیخ