ثبت نام از بازنشستگان تا روز شروع جشنواره ورزشی ادامه دارد

مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان کشوری معتقد است که باید قدر بازنشستگان، این سرمایه‌های عظیم و ارزشمند ملی را بدانیم و برای حفظ سلامت و شادابی آنها برنامه‌های جهان شمول داشته باشیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی، با اشاره به استقبال از این جشنواره، اعلام کرد: جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان در تهران و سایر استان‌ها، برگزار می‌شود.
او ضمن اعلام این خبر که آمار ثبت‌نام کنندگان از مرز چهار هزار نفر گذشته است، افزود: بازنشستگانی که تا کنون به دلایل گوناگون موفق به ثبت‌نام در این رقابت‌ها نشده‌اند، تا روز شروع مسابقات فرصت دارند، در رشته ورزشی مورد علاقه خود ثبت نام کنند.
بیاتانی با تاکید بر این که برای اولین بار است که در سطح کشور این مسابقات برگزار می‌شود، تصریح کرد: نفرات برتر کلیه استان‌های کشور در جشنواره سراسری ورزش بازنشستگان که تیرماه امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.
مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان کشوری در ادامه با تقدیر از مدیران استانی صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان‌ها، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و شهرداری‌ها برای برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: از نگرش مثبت و درک عمیق مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و توجه به ضرورت و اهمیت ارتقا جایگاه سلامت و نشاط بازنشستگان،‌ تشکر می‌کنم.
او با بیان اینکه باید قدر این سرمایه‌های عظیم و ارزشمند ملی را بدانیم و برای حفظ سلامت و شادابی آنها برنامه‌های گسترده و مستمری داشته باشیم، عنوان کرد: در این شرایط نه تنها از هزینه‌ها و مخارج درمان آنها کاسته می‌شود؛ بلکه سلامت و شادابی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.
بیاتانی با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر اینکه از کنار این‌گونه رخدادهای بزرگ ملی که بر سلامت و شادابی بازنشستگان و شیوه زندگی انها تاثیرات مثبت دارد، به سادگی عبور نکنند، خطاب به بازنشستگان گفت:‌ بازنشستگان برای حفظ سلامت و نشاط خود باید فعالیت‌های ورزشی، تفریحات سالم و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی را سرلوحه زندگی روزمره خود قرار داده و شیوه زندگی خود را تغییر دهند.