نفرات برتر روز نخست جشنواره ورزشی بازنشستگان مشخص شدند

مسوول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری نتایج مسابقات روز اول جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان تهران را اعلام کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، اظهار داشت: جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان تهران از دیروز (دوشنبه) و در دو رشته ورزشی شطرنج آقایان و بانوان و تنیس روی میز بانوان برگزار شد. امروز (سه شنبه) نیز این مسابقات در رشته شنا در حال برگزاری است.
بیاتانی گفت: در رشته ورزشی تنیس روی میز بانوان بازنشسته که دیروز در سالن حجاب برگزار شد، خانم ها فرنگیس آل علی، ربابه جوهرچی و شیرین خوشابی از میان ۹۸ ورزشکار زن حاضر، مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
وی افزود: در رشته شطرنج آقایان نیز حسین احترامیان مقام نخست را کسب کرد و پرویز بقایی و منصور خاکپور نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. در این مسابقات نیز ۲۸ نفر شطرنج باز حضور داشتند.
بیاتانی یادآور شد: در مسابقات شطرنج بانوان که ۲۷ نفر از بازنشستگان شرکت کردند، خانم ها مهشید پورحیدری، الهه شریفی و رخساره قهرمانی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
جشنواره ورزشی بازنشستگان ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ در پنج رشته ورزشی شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج در استان تهران و ۳۰ استان کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور