بازنشستگان برتر سه رشته ورزشی معرفی شدند

مسوول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مسابقات تیراندازی و شنای آقایان و خانم ها و همچنین دارت آقایان در روزهای دوم و سوم جشنواره ورزشی بازنشستگان استان تهران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، اظهار داشت: روز دوم جشنواره ورزشی بازنشستگان استان تهران در رشته های شنای ۵۰ متر قورباغه و کرال سینه در دو بخش آقابان و بانوان و در دو رده سنی زیر ۶۰ سال و بالای ۶۰ سال برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.
بیاتانی گفت: در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال و در رشته کرال سینه، اسماعیل هاشمی رضایی، جهانگیر مریدی و علی سیاحی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه نیز محمد حاجی اصغر، محمدرضا درودی و ابراهیم سلیمیان حائز رتبه های برتر شدند.
وی ادامه داد: علیرضا کیهانی، محمد نورمحمدی و حسن شفیع، به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم رقابت های شنای کرال سینه در بخش آقایان زیر ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند. در این رده سنی و در رشته شنای قورباغه نیز مرتضی صارمی، ابوالقاسم نظام آبادی و وحید زینالی خامنه، موفق به کسب مقام های اول تا سوم را شدند.
بیاتانی با اشاره به نتایج رقابت های شنای بانوان بازنشسته کشوری، گفت: بانوان بازنشسته کشوری در رقابت های شنای ۵۰ متر قورباغه و کرال سینه در رده سنی بالای ۶۰ سال، به رقابت پرداختند که شهره اباهاشمی، معصومه نوریان و اعظم قریشی در رشته کرال سینه و معصومه نوریان، شهره اباهاشمی و اعظم قریشی رتبه های اول، دوم و سوم را بدست آوردند.
وی تصریح کرد: فاطمه عسگریان، جمیله هادی طلب و فرح مشهدی عنوان های اول تا سوم رقابت های شنای قورباغه در رده سنی زیر ۶۰ سال را از آن خود کردند. در همین رده سنی و در رشته کرال سینه نیز خانم ها جمیله هادی طلب، مرجان دوست محمدیان و فرخنده سرباز به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.
مسوول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری، با اشاره به نتایج مسابقات دارت آقایان که چهارشنبه (دیروز) برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات نیز مظاهر شاهوردیان، مظفر عباسی منتظری و حسین یعقوب زاده مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
بیاتانی به نتایج بدست آمده در رقابت های تیراندازی بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت: در این مسابقات و در بخش آقایان، محمد حسن خدایگان، علیرضا کیهان و فرامرز احمدی و در بخش بانوان نیز منیژه بهاری، اکرم بیات و آذر شهباز به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان تهران از دوشنبه هفته جاری در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، شنا و تنیس روی میز آغاز شده و تا روز پنجشنبه (امروز) نیز ادامه دارد. این مسابقات به صورت همزمان در ۳۰ استان کشور نیز در حال برگزاری است.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: رضا حسینی