مشایخی مدیرعامل جدید انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

«مهدی مشایخی» مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با حکم ولی آذروش مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، مهدی مشایخی به عنوان مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران انتخاب شد.
آذروش، در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: ۱۰۰ درصد سهام شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به قشر تلاش‌گر و فرهیخته بازنشستگان کشوری تعلق دارد و به همین دلیل مسوولیت در این شرکت بسیار سنگین است. منافع و سود حاصل از فعالیت های شرکت در سبد خانوار بازنشستگان متبلور می‌شود و به همین دلیل نباید با تصمیم اشتباه به بازنشستگان ضرری وارد شود.
وی کاهش هشت درصدی واردات در شش ماهه نخست سال گذشته، کاهش چهار درصدی واردات در شش ماهه دوم سال ۹۵، اجرای طرح پنجره واحد از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، کاهش رسوب کالا در بخش واردات از ۲۷ روز به پنج روز، کاهش رسوب در بخش صادرات به یک ساعت و انجام آن به صورت حمل یکسره را از جمله مشکلات موجود برای این شرکت عنوان کرد.
مهدی مشایخی، مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این نشست، گفت: مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی دارای قدمت، زیرساخت مناسب و نیروی انسانی پرتلاش است که باید از این ظرفیت در جهت ارتقای فعالیت های شرکت استفاده شود.