حضور بیش از ۵ هزار نفر در جشنواره ورزشی بازنشستگان

مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگان کشوری اظهار داشت: آمار شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی بازنشستگان از مرز ۵ هزار نفر گذشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان صبح امروز با حضور مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق برگزار شد.
ابراهیم بیاتانی مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی، در این مراسم و در ابتدای سخنان خود خطاب به محمود اسلامیان، گفت: با خوشحالی و مسرت اعلام می کنم زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه جنابعالی امروز برگ زرینی در حفظ و اشاعه فرهنگ سلامت بازنشستگان ورق زد.
مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی با بیان اینکه طبق اخبار رسیده از کانون‌های سراسر کشور موجی از نشاط و سلامت در میان بازنشستگان بوجود آمده است، اظهار داشت: خرسندم به این موضوع اشاره کنم که در برگزاری این جشنواره، استقبال در همه استان‌ها بی‌نظیر بوده و تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ورزشی از مرز ۵ هزار نفر گذشت. این در حالی است که در تهران یک هزار و ۳۰۰ نفر شرکت کردند.
وی بیان کرد: اگر یک هزارم هزینه درمان را هزینه پیشگیری کنیم، شعار اقتصاد مقاومتی محقق می شود. برای این کار نیازمند هماهنگی، برنامه ریزی و نظم در جامعه هستیم.
مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: سرعت و دقت در مدیریت ستادی و اجرای این جشنواره آنچنان دقیق انجام شد که برخی از اهالی ورزش حاضرند در این قطار سوار شوند؛ اما برخی از این فعالیت ها می تواند توسط سازمان های مردم نهاد انجام و اجرا شود.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکاس: راحله شیخ