۳۲ ورزشکار برتر بازنشسته در کردستان تقدیر شدند

در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کردستان ۳۲ ورزشکار بازنشسته کشوری در ۵ رشته با اهدای حکم و مدال قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان در این مراسم، با بیان اینکه از میان ۱۴۰ نفر شرکت‌کننده در ۵ رشته ورزشی، ۳۲ نفر از ورزشکاران بازنشسته مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند، گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها برای حفظ و اشاعه فرهنگ تندرستی و شادابی بازنشستگان، توسعه ورزش همگانی است.
وی عنوان کرد: این جشنواره‌ با هدف اشاعه فرهنگ سلامت و نشاط در استان کردستان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در ۵ رشته ورزشی دارت، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و تنیس روی میز در سنندج برگزار شد.
برومند، افزود: نفرات برتر در هر رشته ورزشی در تیرماه سال جاری برای حضور در مسابقات ورزشی سراسری بازنشستگان به تهران اعزام می شوند تا برای کسب جام قهرمانی در سطح ملی به رقابت بپردازند.
وی با اشاره به نتایج بدست آمده و نفرات برتر در هر رشته ورزشی، اعلام کرد: در مسابقات تنیس روی میز و در بخش آقایان، کمال آریانژاد و حمید اولادی مقام های اول و دوم و سیاوش زراری و هوشنگ شریعتی نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز ژانت کرباسچی و پروانه عدنانی مقام های اول و دوم و نوشین سرور و ثریا زمانی مشترکآ سوم شدند.
برومند افزود: در رشته ورزشی شطرنج و در بخش بانوان، پروین شریفی به مقام نخست دست یافت. در بخش آقایان نیز هلاکو رحیمی، ناصر پرویزی و اقبال رستم نژاد حائز رتبه های برتر شدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان، تصریح کرد: در رشته دارت، بهاالدین رستمی، عابدین زمانی فر و فرید عزت پور در بخش آقایان و نسرین رحمت پناه و پروانه عدنانی در بخش بانوان مقام های برتر را به خود اختصاص دادند. در رقابت های تیراندازی در بخش آقایان، فرید عزت پور، ایوب عبدی و محمود کاظمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
برومند اظهار داشت: در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال و در رشته کرال سینه، داریوش زراری و منوچهر مراد سلیمی مقام های اول و دوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه در این رده سنی نیز منوچهر مرادسلیمی و داریوش زراری حائز رتبه های برتر شدند.
وی افزود: ایوب عبدی و اقبال رستم نژاد مقام های اول و دوم رقابت های شنای کرال سینه در بخش آقایان زیر ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند. در این رده سنی و در رشته شنای قورباغه نیز ایوب عبدی و مسعود مرادسلیمی موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند.
برومند یادآور شد: در رقابت های شنای ۵۰ متر قورباغه در بخش بانوان فریبا پاکزاد و شهناز مشحون رتبه های اول و دوم را بدست آوردند و در رشته کرال سینه نیز شهناز مشحون و فریبا پاکزاد موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کردستان