برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان در خراسان رضوی معرفی شدند

نفرات اول تا سوم ۵ رشته در نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان خراسان رضوی معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اولین دوره جشنواره ورزشی در استان خراسان رضوی با حضور ۱۸۰ نفر از بازنشستگان کشوری برگزار و با معرفی برگزیدگان ۵ رشته ورزشی به کار خود پایان داد.
در رشته شطرنج آقایان، غلامعلی فخار یزدی، ابوالفضل جعفری و سعید برجسته عسگری و در شطرنج بانوان، عزت تفرشی، سبیکه سخاوتی و زهرا سخاوتی،‌ در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
در رشته دارت در بخش آقایان، علی اکبر کیانوش مقدم، سید حسین ازهری و رضا نظری ناظر منش و در بخش بانوان، راضیه توکلی،‌ حمیرا نجف نیا و زهرا فیضی قاسم آباد،‌ به عنوان مقام‌های اول تا سوم معرفی شدند.
در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی نیز در بخش آقایان، علی احمدی، مهدی آقامحمدیان و حسن گل پرور اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز اعظم باغبان نژاد و مرضیه ناظمی به مقام اول و دوم رسیدند.
در شنای قورباغه آقایان، رضا فکری، بهزاد ثابتی و سید کاظم سیادتی اول تا سوم شدند و زیبا رحمیان در بخش بانوان به مقام اول رسید. در شنای قورباغه بالای ۶۰ سال نیز، مسعود فکرت و قاسم دانشمند اسلامی در جایگاه اول و دم قرار گرفتند و زهرا اکبری به عنوان نفر برتر این رشته در بخش بانوان معرفی شد.
در شنای کرال زیر ۶۰ سال آقایان، رضا فکری، بهزاد ثابتی و مرتضی پارساپور و کرال بالای ۶۰ سال، مسعود فکرت، محمدرضا سهراب نیا و خلیل مجتهدین یزدی،‌به عنوان نفرات اول تا سوم، معرفی شدند.
در همین رشته و در بخش بانوان زیر ۶۰ سال، زیبا رحیمیان، بتول تائب و اکرم غلامی و در بخش بانوان بالای ۶۰ سال زهرا اکبری، زهرا سخاوتی و فروردین قائینی، به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان گلستان و در رشته تنیس روی آقایان نیز محمدکفشدارحسینی و ابوالفضل اشتری به مقام اول و دوم رسیدند و حمیدرضا شجیعی گیور و کیومرث کیومرثی به صورت مشترک، سوم شدند. در تنیس بانوان هم بتول بیگم موسوی زاده و مرضیه ناظمی،‌ در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و مقام سوم به طور مشترک به رباب نژادفر و فهیمه مفتوحیان، رسید.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی