تقدیر از بازنشستگان برتر جشنواره ورزشی استان مرکزی

در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان مرکزی ۲۳ ورزشکار بازنشسته کشوری در چهار رشته با اهدای حکم و مدال قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی در مراسم اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه از میان ??۷ نفر شرکت‌کننده در چهار رشته ورزشی، ۲۳ نفر از ورزشکاران بازنشسته مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند، گفت: یکی از راه های تقویت روحیه بازنشستگان، تشویق آنان به فعالیت های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط و امیدواری برای این عزیزان است.
علیرضا جلالی با اشاره به تعیین زمان مسابقات هر رشته ورزشی در دو بخش خانم ها و آقایان توسط کمیته ورزشی، افزود: ۲۰ بازنشسته مرد در رشته تنیس روی میز شرکت کردند و از این تعداد، احمد رضایی، محمد مسعود منتظران و محسن امیری به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در بخش خانم ها نیز از میان ۱۱ نفر شرکت کننده، مریم باقری مقام اول و ژیلا خلیلی منفرد مقام دوم را کسب کردند.
جلالی بیان داشت: در رشته شطرنج آقایان، هشت شرکت کننده حضور داشتند که غلامرضا گرگوند، حسین کاظمی آشتیانی و علی بیگی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش خانم ها نیز عشرت فراهانی مقام اول را بدست آورد.
وی با بیان اینکه در رشته دارت آقایان ۳۱ نفر و در بخش خانم ها ۱۶ شرکت کننده حضور داشتند، اظهار داشت: علی آهنگرانی فراهانی، غلامرضا بهرامی و غلامعلی نوده فراهانی در بخش آقایان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش خانم ها نیز منیره آهنگرانی فراهانی و اشرف قرشی به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی بیان داشت: در رشته تیراندازی آقایان ۱۷ و در بخش خانم ها ۱۰ شرکت کننده حضور داشتند که سید مصطفی فخاری، محمود یوسفی و قاسم سرمچ مقام اول تا سوم بخش آقایان و سهیلا زندیه وکیلی و کیوان علی همتی مقام اول و دوم بخش خانم ها را کسب کردند.
جلالی با بیان اینکه در رشته شنای آقایان ۲۳ نفر و در بخش بانوان نیز هفت شرکت کننده حضور داشتند، افزود: در شنای قورباغه بالای ۶۰ سال، حمید شبیری اول شد. در شنای قورباغه و کرال سینه زیر ۶۰ سال نیز کاظم جنیدی موفق به کسب رتبه نخست شد. در رشته ورزشی شنای قورباغه و در بخش بانوان زیر ۶۰ سال مهین باقری مقام اول را کسب کرد.
وی با بیان اینکه خانه امید بازنشستگان شهر اراک مجهز به وسایل ورزشی شامل فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت، شطرنج، دوچرخه ثابت، اسکی، ماساژور و لوازم وزنه برداری سبک (پاورلیفتینگ) است، یادآور شد: مسابقات سه رشته شطرنج، تنیس روی میز و دارت در خانه امید اراک و مسابقات تیراندازی و شنا نیز در سالن های تربیت بدنی استان برگزار شد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان مرکزی