بامحور طرح مطالبات بازنشستگان انجام شد؛

دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری

مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری استان دیدار کردند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، «محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان روز سه شنبه ۱۸مهرماه در دیدار با مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری استان ضمن ارائه گزارش وضعیت و عملکرد این صندوق در استان گفت: تعداد حقوق بگیران حدود ۱۷۰۰۰ نفر و تعداد شاغلین مشترک حدود ۱۳۰۰۰ نفر هستند که در مدیریت صندوق بازنشستگی استان با تعداد ۸ نفر پرسنل اداری به این عزیزان ارائه خدمت و پاسخگویی انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به میانگین حقوق دریافتی بازنشسته های استان افزود: میانگین حقوق عزیزان تحت پوشش حدود ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

جلیلی بهابادی افزود: مهم ترین مطالبات بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان و دائمی شدن آن، یکسان سازی نظام بیمه سلامت و اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت مطالبات معوقه حقوق بازنشستگان و بهبود خدمات گردشگری و رونق گرفتن خانه های امید بازنشستگان است.

«علی اصغر قلی پور» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری نیز بر ضرورت حفظ کرامت و جایگاه بازنشستگان و تقویت روحیه خدمت گزاری به این بزرگان با توجه به سیاست های دولت مردمی تاکید کرد و بازنشستگان را گنجینه و ذخایر اداری و جامعه دانست که باید شأن آنها در جامعه رعایت شود.

قلی پور در ادامه در خصوص مراجعه بازنشستگان به دفتر مدیریت عملکرد و درخواست های آنها توضیحاتی ارائه کرد و با اطلاع از مشکلات در ارائه خدمات به بازنشستگان از زحمات مدیریت صندوق بازنشستگی در استان و تشکیل میزهای خدمت جهت پاسخگویی به این قشر فرهیخته ابراز رضایت کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری همچنین ابراز امیدواری کرد که با تصویب قوانین لازم، وضعیت معیشت بازنشستگان مورد توجه قرار گرفته و بهبود یابد.