آذربایجان غربی ۲۵ ورزشکار بازنشسته برتر خود را شناخت

مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان آذربایجان غربی، با معرفی ۲۵ نفر از بازنشستگان برتر در رشته های ورزشی مختلف برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان آذربایجان غربی، ۱۵۰ ورزشکار زن و مرد به رقابت پرداختند که در پایان رقابت ها ۲۵ نفر در ۵ رشته ورزشی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
در رشته تنیس روی میز آقایان، صمد امیرذهنی و احمد جعفری پور به مقام های اول و دوم دست یافتند و حسن امیری و اسدالله امیرذهنی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. در بخش خانم ها نیز حمیده زارع امانت و زیبا خانه دست به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
در رشته ورزشی شطرنج آقایان، فریدون مطلبی فر، یحیی فکری و احمد جعفری پور به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. بانوان بازنشسته نیز در این رشته به رقابت پرداختند که در پایان زرینه رشادت جو موفق به کسب رتبه برتر شد.
در رشته دارت و در بخش آقایان، عادل خسروی و عبدالحمید جاویدی به ترتیب مقام اول و دوم و شیرزاد عظیم زاده و اکبر خان چوپانی نیز به طور مشترک سوم شدند. در بخش دارت بانوان، ژیلا چلبیانی و رویا مختار زاده به مقام های اول و دوم دست یافتند.
این مسابقات در رشته تیراندازی آقایان نیز ادامه یافت و در پایان، کمال الدین طریقی، ابراهیم رضایی راد و جمشید شیرخانی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان آذربایجان غربی در رشته شنا نیز برگزار شد. در این رشته ورزشی و در بخش آقایان، بهروز مناف، موفق به کسب رتبه نخست در رشته شنای قورباغه در رده سنی زیر ۶۰ سال شد. خلیل خلیل پور رتبه نخست شنای قورباغه در رده سنی بالای ۶۰ سال را بدست آورد. رضا باباوند نیز رتبه برتر شنای کرال سینه آقایان زیر ۶۰ سال را کسب کرد و یونس حشمتی در بین بازنشستگان بالای ۶۰ سال و در رشته کرال سینه حائز رتبه نخست شد.
در بخش شنای بانوان نیز نادره علیزاده در رشته کرال و مهوش سپهری در شنای قورباغه مقام های برتر را بدست آوردند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی آذربایجان غربی