به مناسبت هفته سالمند ؛

دیدار با بازنشسته سالمند استان مرکزی

مدیر استان مرکزی به مناسبت هفته سالمند و روز جهانی سالمند با بازنشسته سالمند استان مرکزی ساکن شهر اراک دیدار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در روز جهانی سالمند مدیر استان با «حجت اله حکمت» بازنشسته سالمند استان مرکزی ساکن شهر اراک دیدار کرد.

آقای حجت اله حکمت ، متولد سال ۱۳۳۶ است که در سال ۸۷ با ۳۰ سال خدمت در اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک به افتخار بازنشستگی نایل شد.

این دیدار با حضور رییس کانون بازنشستگان کشوری در منزل شخصی ایشان صورت پذیرفت.وی از بازنشستگان فعال خانه امید اراک بود که در دوران بازنشستگی به طور مستمر در خانه امید اراک حضور داشته و با همسالان خود به تعامل و گفتگو می‌پرداخت و متاسفانه به دلیل خونریزی مغزی ، در سالهای اخیر به تدریج توان حرکتی خود را از دست داده و زندگی روزمره ایشان بر روی تخت سپری می شود. به دلیل محدودیت حرکتی، ارتباط کمتر با همسالان خود داشته و اقدامات پزشکی و درمانی به کندی صورت میپذیرد. همسر و فرزندان ایشان به طور تمام وقت به نگهداری و رسیدگی از ایشان می پردازند. 

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی، در این دیدار ضمن ایجاد روحیه و امید از نزدیک در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت و سلامتی کامل، طول عمر توام با عزت و سربلندی را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

در پایان با اهدای یادبود و لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.