تقدیر از ورزشکاران برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان استان یزد

در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان استان یزد از ۲۷ ورزشکار بازنشسته کشوری در پنج رشته با اهدای حکم و مدال قهرمانی تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد گفت: از میان ۸۰ نفر شرکت‌کننده در پنج رشته ورزشی، ۲۷ نفر از ورزشکاران بازنشسته مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.
محمود زارع شاهی با بیان اینکه در رشته دارت و در بخش آقایان، محمد حسن مهراب، محمد حسین اسدی و عبدالرحمان دانشگر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در بخش خانم ها نیز طاهره جلال پور، صدیقه جلال پور و طیبه کبود ساز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
وی بیان داشت: در رشته تنیس روی میز در بخش آقایان، محمد حسن کبود ساز، ناصر شیرازی و محمد حسن دهقانی و در بخش خانم ها طیبه کبود ساز، صدیقه جلال پور و طاهره جلال پور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
زارع شاهی با بیان اینکه مسابقات تیراندازی جشنواره بازنشستگان در سالن تیراندازی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد، اظهار داشت: محمدرضا دستجردی، حسن بیطرف و محمد حسن مسلمان یزدی عنوان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان یزد همچنین گفت: مسابقات شطرنج نیز در خانه شطرنج استان برگزار شد و سید محمود بخشایش، حبیب اله تقی پور و باقر دهقان به عنوان نفرات اول تا سوم در بخش آقایان انتخاب شدند.
زارع شاهی بابیان اینکه مسابقات شنا در دو رشته کرال سینه و قورباغه برگزار شد، بیان داشت: در رشته کرال آقایان، کاظم باغستانی، محمد حسن مهراب و محمدرضا دستجردی به ترتیب نفرات اول تا سوم و در رشته قورباغه آقایان بابک کیامهر، کاظم باغستانی و محمد حسن مهراب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. همچنین در بخش بانوان زهرا زاهدی فر نفر اول، فهیمه خالقی زاده نفر دوم و صدیقه جلال پور نیز نفر سوم شد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان یزد