برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان در زنجان معرفی شدند

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان زنجان برگزار و برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در زنجان، در ۵ رشته ورزشی برگزار شد و بازنشستگان در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، تنیس روی میز و شنا، با هم به رقابت پرداختند.
بر این اساس در رشته تنیس روی میز آقایان، فریدون اصلاحی، غلامحسین نجفی و ناصر جهان میهن و در بخش بانوان، اشرف خان محمدی، مهری نصیری و قمر دیانت طلب، به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته شطرنج آقایان، ولی‌الله خطیبی، محرم بابایی‌پور و سلیمان کرانی و در بخش بانوان روشنک مینایی، فاطمه عبدالهی و معصومه سلیمی،‌ توانستند در جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرند.
در این مسابقات و در رشته دارت آقایان حمید قبادیان، ناصر نوری و محمد تقی سلطانیه و در بخش بانوان سوسن خدایی، سیده ام هانی نعمتی و رقیه تنها، مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته تیراندازی با تنفگ بادی آقایان، اکبر اسکندری، احمد محمدی وطن زاده و محمد زنده دل و در بخش بانوان کبری مینا خانی، هایده فلسفی و سیده ام هانی نعمتی، رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.
اما در رشته شنای کرال سینه آقایان بالای ۶۰ سال، محمود تطهیری، حمید قبادیان و اژدر آذرکمان و کرال سینه آقایان زیر ۶۰ سال، سید بهمن جعفری، احمد محمدی وطن‌زاده و اسدالله اسماعیلی، در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در رشته شنای قورباغه آقایان زیر ۶۰ سال نیز، ابوالحسن داوودی، سید بهمن جعفری و اسدالله اسماعیلی و شنای قورباغه بالای ۶۰ سال، محمود تطهیری، حمید قبادیان و اژدر آذرکمان،‌رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته کرال سینه بانوان زیر ۶۰ سال نیز منظر شفیعی، ‌لیلا حاجی سلیمی و رقیه تنها و در شنای قورباغه زیر ۶۰ سال، فاطمه عبدالهی، فاطمه شریفی و روشنک مینایی، به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم هر رشته قرار گرفتند.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان