به مناسبت روز حافظ انجام شد؛

مراسم گرامیداشت حافظ در خانه امید بازنشستگان اراک

۲۰ مهر روز بزرگداشت خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است و به همین مناسبت، مراسم بزرگداشتی در خانه امید اراک برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، ۲۰ مهر روز بزرگداشت خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است ، به مناسبت گرامیداشت این شاعر بلندآوازه مراسمی در خانه امید اراک برگزار گردید .

در این مراسم که با همکاری انجمن حافظ دوستان استان مرکزی و با حضور تعداد کثیری از بازنشستگان صورت پذیرفت ابتدا زندگینامه حافظ توسط خانم صابری نسب شرح سپس اجرای حافظ خوانی توسط سه کودک و چهار نفر بازنشسته صندوق بنام خانمها مصلحی ، امینی و آقایان ادریسی و تقوی انجام شد و در پایان تفعل به اشعار حافظ انجام شد. شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر شعر خوانی از غزل‌های حافظ و سروده های شعرا نیز اجرا گردید که مورد استقبال حضار واقع گردید . و برخی فعالیت انجمن حافظ دوستان نیز معرفی کردید .
در انتهای این مراسم حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با اشاره به اینکه دست اندرکاران اجرای این برنامه تمامی از بازنشستگان صندوق کشوری بوده آمد که بعد از بازنشستگی در حوزه شعر و ادب به طور مستمر فعالیت داشته اند از حضور آنان بابت برپایی آیین بزرگداشت حافظ شیرازی با اهدا گل تجلیل نمودند.