تقدیر از ورزشکاران برتر بازنشسته در چهارمحال و بختیاری

در مراسمی، نفرات برتر نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان چهارمحال و بختیاری معرفی و با اهدای حکم و مدال قهرمانی تقدیر شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: اولین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، و شطرنج برگزار و در هر رشته از نفرات اول تا سوم در هر دو بخش آقایان و بانوان تقدیر شد.
منوچهر صفرپور افزود: در رشته تنیس روی میز آقایان، براتعلی فاتحی، اردشیر سلیمانی و سعادت اله فاضل مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز عفت شکوهی، اشرف شکوهی و مهوش همت زاده رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی بیان داشت: در رشته دارت آقایان، فریدون فتحی کوهی، علی فتحی نژاد و سعید احمدیان به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش بانوان نیز فاطمه حسینی، مهوش همت زاده و شهلا کریمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
صفرپور اظهار داشت: مقام های اول تا سوم رشته تیراندازی با تفتگ بادی آقایان نیز به علی یوسفی نسب، موسی مردانی و فریدون فتحی کوهی رسید. فاطمه حسینی و شهلا کریمی نیز مقام های اول و دوم این رشته در بخش بانوان را بدست آوردند.
وی ادامه داد: در رشته شطرنج آقایان، هوشنگ رئیسی، مرتضی رحمتی و مراد قاسمی به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز فاطمه یادگاری و مریم جعفری مقام های برتر را از آن خود کردند.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی چهار محل و بختیاری