معرفی برگزیدگان جشنواره ورزشی استان خوزستان

در نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان که در ۵ رشته در خوزستان برگزار شد، برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اولین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان خوزستان در ۵ رشته ورزشی، در دو بخش آقایان و بانوان، برگزار شد.
بر این اساس در رشته شنای کرال سینه زیر ۶۰ سال آقایان، عبدالرحیم فاتح، محمد علی کاملی و قاسم جلالی و در کرال سینه بالای ۶۰ سال آقایان عبدالرسول باصفایی، رحیم حجار و عبدالرحیم صفاریان، به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته شنای قورباغه آقایان زیر ۶۰ سال نیز محمدعلی کاملی، قاسم جلالی و عبدالرحیم فاتح و در شنای قورباغه بالای ۶۰ سال، عبدالرحیم صفاریان، محمدرضا ذاکر قرآن و امیر صفاریان، به ترتیب در رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته تنیس روی میز آقایان، حسینعلی چهارلنگ، محمد فروغی نسب و رحیم حجار و در بخش بانوان، سیما یزدی، فاطمه رضازاده و عذرا مفاخر، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته شطرنج آقایان نیز احمد بدوی، محمد حمیداوی و اصغر خباز طراحی، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دارت آقایان، مسعود چرخاب، اسماعیل ناطقی و غلامرضا جوکار و در بخش بانوان عظیمه امام، اقدس مفاخر و نازنین کریمی، به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در نهایت در رشته تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، محمدعلی آبادزاده، احمد طاهری و ناصر چینی ساز و در بخش بانوان عظیمه امام، اقدس مفاخر و مریم حیدرزاده، به مقام‌های برتر این رشته رسیدند.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان