تقدیر از بازنشستگان برتر در جشنواره ورزشی استان سمنان

نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان سمنان برگزار و با اهدای لوح و مدال قهرمانی از ورزشکاران برتر تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان سمنان با حضور ۶۵ ورزشکار برگزار شد که در پایان این رقابت ها از نفرات برتر در پنج رشته دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، شنا و تنیس روی، تقدیر شد.
براساس این گزارش، در رقابت های تنیس روی میز آقایان، عباسعلی رضائی، رضا بصیری و عبدالحمید محمدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته تنیس روی میز بانوان نیز منصوره آزادمند، اول، فرزانه فیض آبادی، دوم و صغری عبداله ئیان، سوم شدند.
در رشته شطرنج آقایان، محمد الهی پناه به مقام نخست دست یافت و عبدالعلی مولائی و سید مهدی زرگر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
محمد شاه حسینی، محمدحسین فاضلی و عباس ترابی در رقابت های دارت آقایان موفق به کسب رتبه های برتر شدند. در مسابقات دارت بانوان نیز، منصوره آزادمند و زینب عاطفیان مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
این گزارش همچنین حاکی است که در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی آقایان، علی اکبر معصومیان، غلامحسین حسنان و رشید محمودیان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
جشنواره ورزشی در استان سمنان در رشته شنا نیز پیگیری شد. در مسابقات شنای کرال سینه آقایان، مقام های برتر به ترتیب به عبدالحمید اعوانی، محمد مهدی اله بخش و ما شااله شاهجویی رسید. در شنای ۵۰ متر قورباغه نیز محمد مهدی اله بخش در جایگاه نخست قرار گرفت عبدالحمید اعوانی و ماشااله شاهجویی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری سمنان