بازنشستگان برتر جشنواره ورزشی گیلان معرفی شدند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گیلان گفت: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان، از ۲۹ بازنشسته کشوری برتر در ۵ رشته ورزشی قدردانی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محسن طاهری دریاسری اظهار داشت: نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان گیلان در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و از ۲۹ بازنشسته برتر در این رقابت های ورزشی با اهدای لوح و مدال قهرمانی تقدیر شد.
طاهری افزود: در مسابقات تنیس روی میز آقایان، خسرو بلالائی، خسرو ارومی و کاظم معصومی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز مفرح دلچه ای، نساء فرمند و وجیهه رضایی حائز رتبه های برتر شدند.
وی یادآور شد: در رشته شطرنج آقایان، اسماعیل حقیری به مقام نخست دست یافت و عباس پورشعرباف و محرمعلی پارسایی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
طاهری گفت: در رشته دارت و در بخش آقایان نیز محمدرضا مهدوی پور، موسی مظلوم فاضل و شهریار محمدی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند. در بخش بانوان نیز، آسیه امیاء، طلیعه السادات موسوی و معصومه پیرقصاب مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به نتایج مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی نیز اظهار داشت: این مسابقات در بخش آقایان برگزار شد و در پایان، جمشید فرج پور، باب الله زارع و علی پور قاسم به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان گیلان همچنین تصریح کرد: نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان در رشته شنا نیز پیگیری شد. در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال، مقام های برتر به ترتیب به هادی فتحی، محمد قدیر عظیمی و احمد غفوری رسید.
طاهری یادآور شد: مسابقات شنا در بخش بانوان زیر ۶۰ سال و بالای ۶۰ سال نیز برگزار شد. در رشته کرال سینه و ۵۰ متر قورباغه بالای ۶۰ سال، صغری رجبی و اکرم حق پرست رتبه های برتر را از آن خود کردند. در شنای کرال بانوان زیر ۶۰ سال، معصومه دلجو، فاطمه خدیو و آمنه ماهرخ ناجی ثابت مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز آمنه ماهرخ ناجی ثابت، معصومه دلجو و معصومه خدیو در جایگاه های برتر قرار گرفتند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی گیلان