مشارکت ۱۹۶ ورزشکار بازنشسته در جشنواره ورزشی استان همدان

نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان همدان با حضور ۱۹۶ ورزشکار بازنشسته برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان همدان، ۱۹۶ نفر از بازنشستگان کشوری مرد و زن در ۵ رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، دارت و تنیس روی میز شرکت کردند که در پایان از ۴۸ ورزشکار برتر این رقابت ها با اهدای لوح و مدال قهرمانی تقدیر شد.
براساس این گزارش، در رشته تنیس روی میز آقایان، فرهاد ظهیری، مهرداد ذهبی و نعیم حق شناس به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نیز، زهرا رضی، طوبی بخشی و مهین کهائی حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته شطرنج آقایان، هادی حیدریان به مقام نخست رسید و مهرداد جمالی و پرویز زارعی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در مسابقات شطرنج بانوان نیز آذرمیدخت حسنی، پروین لشنی و فریده ثمری به مقام های اول تا سوم رسیدند.
براساس این گزارش، مدال های طلا، نقره و برنز مسابقات رشته دارت در بخش آقایان به ترتیب به شاپور برزویی، حمید گرجی و محمدامین قهرمانی رسید. در بخش بانوان نیز صدیقه لطفی زاده، کبری رضایی مقدم و زهرا کاظمی حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش آقایان محمدرضا باخدا، ابراهیم امیرسلیمانی و علی استدلالی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز معصومه ثمری مقام اول، معصومه خلیجیان مقام دوم و زهرا فرخی مقام سوم را کسب کردند.
در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال و در رشته کرال سینه، حمید هاشمی سعید، مسعود عبدلی و غلامعباس ابوالفتحی مقام های اول، دوم و سوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه در این رده سنی نیز مجتبی سعیدی، محمود حسام و مسعود فولادی حائز رتبه های برتر شدند.
حمید شکری، داود همدمی و حمید پاکخو مقام های برتر رقابت های شنای کرال سینه در بخش آقایان زیر ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند. در این رده سنی و در رشته شنای قورباغه نیز حجت الله رحیمی، مسعود جهانگیری و مهدی پناهی سرشت موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
در رقابت های شنای بانوان بالای ۶۰ سال و در رشته ۵۰ متر قورباغه رضوان خوشنویس، پروین مسعودی و طاهره گرجیان رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند. در همین رده سنی و در رشته کرال نیز افسر صالحی، پروانه سماوات و مریم صلاحچی مقام های برتر را از آن خود کردند.
در مسابقات شنای بانوان زیر ۶۰ سال و در رشته کرال شهلا شکرائیان، پروین محرابی و مریم ارجمندیان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز فاطمه شریفی اول شد و فاطمه سنگی و رفعت پاکبین جایگاه های بعدی را بدست آوردند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان همدان