معرفی برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان در آذربایجان شرقی

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان آذربایجان شرقی برگزار و برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان آذربایجان شرقی، در ۵ رشته ورزشی برگزار شد و بازنشستگان در رشته‌های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، تنیس روی میز و شنا، با هم به رقابت پرداختند.
بر این اساس در رشته تنیس روی میز آقایان، محمد اخلاقی، غلامرضا دادخواه و رحیم کیانفر و در بخش بانوان، مهناز سیدان اسکویی، ثریا متین و اکرم نظری به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته شطرنج آقایان تراب مارالانی، سید صادق حسینی و حسین فرید احمدی نیا جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در این جشنواره ورزشی و در رشته دارت آقایان نیز رحیم علی نسب فرزانه، کریم کلاهدوز و طاهر عظیمی سیلابی مقام های برتر را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز فیروزه آلوشی، ملکه ارتقائی و فرشباف نوبریان اول تا سوم شدند.
در رشته تیراندازی با تنفگ بادی آقایان، جلیل شیرمحمدزاده ملکی، اکبر کیانی نیا و احد شافعی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان هم فرح پیمانی و شمسی اصغرزاده اول و دوم شدند.
اما در رشته شنای کرال سینه آقایان بالای ۶۰ سال، سید رضا حسینی میلانی، ابراهیم عبدالله نژاد و غلامحسین باغ آبادی و در کرال سینه آقایان زیر ۶۰ سال، رشید مریخی، مقصود داداش زاده و محمد علی بهاری خیر جوی در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در رشته شنای قورباغه آقایان زیر ۶۰ سال نیز، رشید مریخی، مقصود داداش زاده و محمد علی بهاری خیر جوی و در رده سنی بالای ۶۰ سال نیز، غلامحسین باغ آبادی، سید رضا حسینی میلانی و ابراهیم عبدالله نژاد ‌رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در مسابقات شنای بانوان زیر ۶۰ سال و در دو رشته کرال سینه و ۵۰ متر قورباغه، طاهره مسلم، نسترن کمالی و طاهره نوبهار به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم هر رشته قرار گرفتند. در مسابقات شنای کرال بانوان بالای ۶۰ سال نادره خامنه باقری، ملیحه محبی عبادی و ملکه ارتقائی حائز رتبه های برتر شدند. در بخش شنای ۵۰ متر قورباغه نیز ملکه ارتقائی، ملیحه محبی عبادی و نادره خامنه باقری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی آذربایجان شرقی