تقدیر از بازنشستگان برتر استان کرمانشاه در جشنواره ورزشی

نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان کرمانشاه با حضور ۱۲۰ بازنشسته مرد و زن در ۵ رشته ورزشی برگزار و از نفرات برتر طی مراسمی تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان کرمانشاه، در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، شنا و تنیس روی میز با حضور ۱۲۰ بازنشسته ورزشکار برگزار شد.
بر اساس نتایج بدست آمده، در رشته شنای کرال سینه آقایان زیر ۶۰ سال، عبدالخلیل صابری، ایراج اسماعیل زاده و بابامراد بابایی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در رده سنی بالای ۶۰ سال نیز حجت الله بهزادی، خیرالله بخشایی و ایرج مرادین مقام های برتر را از آن خود کردند.
در رشته شنای قورباغه آقایان و در رده سنی زیر ۶۰ سال، محمدرسول پاک قدم و رضا قاضی زاده به عناوین برتر رسیدند. در رده سنی بالای ۶۰ سال هم، پرویز کریمی، حبیب الله ملکشاهی و اکبر کریمی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته شنای کرال بانوان زیر ۶۰ سال، مهناز مکری اول شد و مریم میرعبدالباقی و توران قره ویسی رتبه های دوم و سوم را بدست آوردند. در رده سنی بالای ۶۰ سال، پروانه عطایی و پریچهر عظیمی حائز عناوین برتر شدند.
این رقابت ها در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز پیگیری شد و ثریا مرادی و بدری نقیب زاده در رده سنی زیر ۶۰ سال و فریده زرنگار در رده سنی بالای ۶۰ سال مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
در رشته تنیس روی میز آقایان، اسدلله روشنی نژاد، علیرضا عبداللهی و یدالله هرمزی نژاد مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نیز مریم سرداری، منظر الیاسی و شوکت رحمانی در جایگاه های برتر قرار گرفتند.
در رشته شطرنج آقایان، فریدون ارشادی، مسعود قاری و سیاوش امجدی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش بانوان نیز طیبه بهرامی، صغری رستمی و کتایون فرخی نفرات برتر این رقابت ها شدند.
در رشته دارت آقایان، محمد فیضی اول شد و احمد نصرتی و مسعود دژپسند در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند. در رقابت های دارت بانوان نیز مرضیه حسینی، شکوفه اسماعیل زاده و میترا قبادی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
این رقابت ها در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان و خانم ها نیز پیگیری شد و در پایان، سید مراد خاموشی و منوچهر صیدی در بخش آقایان و فرشته اعظمی و فریبا عظیمی هاشم آبادی در بخش بانوان به مقام‌های برتر رسیدند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه