تقدیر از ۴۹ ورزشکار برتر بازنشسته در استان اصفهان

در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان استان اصفهان ۴۹ ورزشکار بازنشسته کشوری در ۵ رشته با اهدای حکم و مدال قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان اصفهان با حضور ۲۴۳ بازنشسته کشور شامل ۱۳۳ مرد و ۱۱۰ زن در ۵ رشته ورزشی، برگزار شد و در پایان از نفرات برتر تقدیر شد.
براساس نتایج بدست آمده، در مسابقات تنیس روی میز که با حضور ۳۵ مرد و ۳۰ زن برگزار شد، در بخش آقایان، تقی دهقانی زاده و محمد شجاعی راد مقام های اول و دوم و عباس مرادی و محمد باقر ایزدی نیز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز معصومه معین الدینی و مهتاب عباسی فرد مقام های اول و دوم و زهرا پور سعید و ملوک قویدل مشترکاً سوم شدند.
در رشته شطرنج ۱۷ مرد و ۱۰ زن به رقابت پرداختند که در پایان و در بخش بانوان، فرخنده فروزنده، بهجت سلیمی و سهیلا وجدانی به ترتیب مقام های اول تا سوم بدست آوردند. در بخش آقایان نیز مصطفی صمدی، اسماعیل کیاسی و محمد بختیاری حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته دارت، خیرالله الفیده، امین الله کاظمی و مجید خلیلی در بخش آقایان و بتول سبحانی، پروین السادات رضوی و ژاله طاهری در بخش بانوان، مقام های برتر را به خود اختصاص دادند. در این مسابقات ۱۹ مرد و ۲۲ زن بازنشسته کشوری حضور داشتند.
در رقابت های تیراندازی نیز که با حضور ۲۹ مرد و ۱۳ زن برگزار شد، در بخش آقایان، حسین دهقان، محمد بیداری و علیرضا توکلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان هم زریندخت رضائیان، بتول ریاحی و افسر قاسمی نژاد اول تا سوم شدند.
در مسابقات شنای کرال سینه آقایان بالای ۶۰ سال، مجید اربابان، عبدالحمید ثالثی و محمداسماعیل کسایی مقام های برتر را بدست آوردند. در بخش زیر ۶۰ سال نیز، اکبر سهرابی، جواد ارشدی و حسن گندمی حائز رتبه های برتر شدند.
در رقابت های ۵۰ متر قورباغه نیز مقام های اول، دوم و سوم آقایان بالای ۶۰ سال به ترتیب به محمد اسماعیل کسایی، مجید اربابان و محمود نزاکت حسینی رسید. در رده سنی تا ۶۰ سال نیز اکبر سهرابی، حیدرعلی منتظری و مجید خلیلی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند. در این رقابت ها ۳۳ نفر حضور داشتند.
رقابت های شنای بانوان نیز با حضور ۳۵ ورزشکار بازنشسته زن برگزار شد. در مسابقات شنای ۵۰ متر قورباغه و در رده سنی تا ۶۰ سال، زریندخت رضائیان، پوراندخت مصطفی مقدم و سوسن سالک رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند. در رده سنی بالای ۶۰ سال نیز ملوک قویدل، ثریا نیسانی و زهرا یزدانی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
در مسابقات شنای کرال بانوان، زریندخت رضائیان و سوسن سالک نفرات برتر رده سنی تا ۶۰ سال و مهناز باهران، ثریا نیسانی و زهرا یزدانی نفرات برتر رده سنی بالای ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری اصفهان