کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کردند

کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویر احمد در اجتماع مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد برای اعلام انزجار از جنایات و حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه شرکت کردند و با مردم فلسطین اظهار هم دردی نمودند.

به همین مناسبت روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

با ادامه جنایت های رژیم صهیونیست و کشتار زنان و کودکان بی دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد، امروز کودکان ، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی ، عدالتخواهی و آزادیخواهی خود را پس می دهند. روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و جنایت و نسل کشی این رژیم در کشتار و حمله به کودکان و پناه بردگان به بیمارستان غزه موجب فوران خشم و نفرت جهانیان از رژیم اشغالگر قدس شد.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.

اما دشمن غاصب صهیونیستی بایستی بداند که هیچگاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و بزودی تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و بداند ما پیرو مکتبی هستیم که هرگز ذلت را نمی پذیرد و پیروزی از آن صابرین و جهادگران است .
ما امروز در کنار ملت سلحشور ایران همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران را سر داده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ، به ویژه مردم غزه اعلام می نماییم .

کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری
استان کهگیلویه و بویر احمد