همزمان با هفته تربیت بدنی؛

آیین تجلیل از ورزشکاران برتر پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان خراسان جنوبی برگزار شد

همزمان با ۲۵مهرماه و آغاز هفته تربیت بدنی، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان خراسان جنوبی در محل سالن آمفی تاتر اداره کل فنی و حرفه ای برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی، در این مراسم که با حضور برخی از مدیران کل استانداری و دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی برگزار شد از بازنشستگان شرکت کننده در پنجمین جشنواره بازنشستگان و مقام های اول تا سوم به صورت انفرادی و تیمی با اهدا تندیس، مدال و حکم قهرمانی تجلیل شد.

«محمد باقری نژاد» مدیر بازنشستگی استان خراسان جنوبی، با قدردانی ویژه از بازنشستگان ورزشکار، دوران سالمندی و بازنشستگی را دوران طلایی زندگی دانست و اظهار کرد: بازنشستگان عزیز الگوهای ارزشمند جامعه و خانواده ایرانی هستند.

وی پرداختن به ورزش را از توصیه های دین مبین اسلام دانست و هدف صندوق بازنشستگی کشوری در برگزاری جشنواره های ورزشی را عمل به مسئولیت اجتماعی و فعالیت های سلامت محور دانست.

باقری نژاد در ادامه با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان، اعلام کرد: یکی از اقدامات جدید امسال، برگزاری دو رشته پتانک و رالی نقشه خوانی بود که مورد استقبال بازنشستگان عزیز قرار گرفت.

وی از مدیران کل استانداری خواست تا از فعالیت های بازنشستگان در سطح استان حمایت ویژه کنند.

در ادامه این همایش، خانم سیادت جو مدیر کل دفتر برنامه ریزی استانداری خراسان جنوبی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ بازنشستگان، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا بازنشستگان را به صورت ویژه ببینند.

همچنین مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، بازنشستگان را الگوی مجسم علمی و عملی برای جوانان دانست و آنان را خدمتگزاری صادق و ارزشمند برای انقلاب توصیف کرد.

وی از نمایندگان بازنشستگان به پاس سالها تجربه کاری خواست تا در جلسه اندیشه ورزان استان که در زمینه های اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود، شرکت نمایند.

وی همچنین از مدیر صندوق بازنشستگی استان به عنوان مدیری توانمند و جهادی نام برد و از فعالیت های تحولی مدیریت بازنشستگی استان برای جامعه هدف قدردانی کرد.