راهبرد صندوق واگذاری خدمات به بازنشستگان است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: راهبرد صندوق بازنشستگی کشوری واگذاری خدمات به بازنشستگان متخصص در حوزه فعالیت های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری محمود اسلامیان در “نشست مدیران ستادی صندوق” بیان داشت: امسال با تخصیص دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، طرح همسان سازی و افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان از سوی مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اجرا شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی دولت این طرح در سال آینده نیز ادامه یابد.
وی با بیان اینکه کار جمعی، همدلی و برادری در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری منجر به موفقیت و کسب رضایت بازنشستگان شده است، ادامه داد: جبران کاهش ۶۷.۷ درصدی قدرت خرید، از بین رفتن تبعیض در پرداختی حقوق و ارائه کیفی خدمات، سه اولویت مورد انتظار بازنشستگان از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری است.
اسلامیان با بیان اینکه موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا با حداقل نیرو، طرح های پژوهشی و علمی مناسبی را انجام داده است، اظهار داشت: این موسسه پس از مساله یابی اقدام به برون سپاری پروژه های علمی پژوهشی به پژوهشگران می کند و به بازوی مطالعاتی مناسبی برای صندوق تبدیل شده است.
وی تاکیدکرد: صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه اقتصادی همچون خرید پروپیلن پتروشیمی جم و مسجد سلیمان تاکنون موفق عمل کرده است. اولویت صندوق در حوزه اقتصادی واگذاری واحدهای اقتصادی کوچک و کم بازده و سرمایه گذارای در صنایع نفت و گاز و پترو شیمی است..
اسلامیان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی آلزایمر، تغذیه و جشنواره های ورزشی ارتقا نشاط اجتماعی و امید به زندگی بازنشستگان را مهیا نموده است.
در نشست مدیران ستادی صندوق بازنشستگی کشوری هیات مدیره، معاونین و مدیران به ارائه گزارش عملکرد سال۹۵ و اولویت های برنامه های خود در سال ۹۶ پرداختند.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: راحله شیخ