مدیر صندوق بازنشستگی خراسان رضوی:

“خانه امید نیشابور” مکانی برای تمرین مقام‌آوران مسابقات ورزشی استان خراسان رضوی است

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی گفت: خانه امید نیشابور فضای بسیار مناسبی را برای حضور و استفاده بازنشستگان عزیز فراهم کرده است که از آن جمله می توان به استفاده پیشکسوتان ورزشکار استان در رشته تنیس روی میز برای حضور در مسابقات منطقه ای اشاره کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، «عفت حسینی» در جریان بازدید از خانه امید نیشابور و در جمه بازنشستگان این شهرستان اظهارکرد: در راستای سیاست های کلان صندوق بازنشستگی کشوری برای ایجاد شور و نشاط در بین بازنشستگان و برای حفظ سلامتی و تندرستی آنان و همچنین دوری از بیماری های شایع دوران سالمندی ، خانه امید شهرستان نیشابور به کانون سلامتی و محل ورزش بازنشستگان این شهرستان تبدیل شده است.

به گفته وی، در حال حاضر مقام آوران خانم و آقای جشنواره ورزشی استانی در رشته تنیس روی میز، سخت در حال تمرین برای حضور در مسابقات منطقه ای در همین مجموعه فرهنگی و ورزشی هستند.

حسینی تصریح کرد: با تبلیغات گسترده ای که برای مراجعه بازنشستگان ارجمند به خانه امید شهرستان نیشابور  و استفاده از امکانات آن از جمله امکانات ورزشی، کتابخانه و سایر خدمات دیگر، انجام شده است، خوشبختانه خانه امید نیشابور تبدیل به مکان بسیار مناسبی برای بازنشستگان و بهره مندی از این امکانات شده است.

او گفت: در این بین، ورزش تنیس روی میز که طرفداران بسیار زیادی نیز در این شهرستان دارد، بازنشستگان علاقمند به این رشته ورزشی را گردهم آورده که علاوه بر گذران اوقات فراغت و ورزش، موجب تمرین و آمادگی بیش از پیش ورزشکاران جهت حضور قدرتمند در مسابقات منطقه ای و کشوری شده است.