فراخوان پذیرش آثار قلمی و هنری بازنشستگان برای نمایشگاه ۲۵ ذی الحجه

صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی از بازنشستگان کشوری دعوت کرد تا برای نمایش آثار قلمی و هنری برجسته خود در نمایشگاه جانبی همایش ۲۵ ذی الحجه که شهریور امسال در تهران برگزار می شود، ثبت نام کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این صندوق اعلام کرد: با توجه به تجربه دوره های گذشته و استقبال بی نظیر بازنشستگان کشوری در ارائه آثار قلمی و هنری ارزشمند خود در نمایشگاه جانبی همایش تکریم روز خانواده و بازنشستگان (۲۵ ذی الحجه)، این نمایشگاه ۲۵ شهریور امسال به صورت کشوری و همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تهران برگزار می شود.
براین اساس، بازنشستگان کشوری علاقه مند و متقاضی برای حضور در این نمایشگاه، می توانند فرم ثبت نام که در سایت پایش به نشانی payesh8523.ir بارگذاری شده را تکمیل و از طریق یکی از سه روش ارسال الکترونیکی فرم موجود در سایت پایش، تحویل فرم به مدیریت های صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها یا از طریق سامانه تلگرامی به شماره ۰۹۲۰۱۰۰۸۵۲۳ تا ۲۵ تیرماه ۹۶ ارسال کنند.
بازنشستگان کشوری می بایست به همراه فرم ثبت نام، تصویر اثر مورد نیز خود را نیز ارسال کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تاکید کرده است: با توجه به محدودیت فضای «نمایشگاه آثار قلمی و هنری بازنشستگان کشوری»، از میان فرم های ارسالی، تعدادی از آثار انتخاب شده و حداکثر تا ۱۰ مرداد ۹۶ با صاحبان این آثار برگزیده برای حضور در نمایشگاه هماهنگی لازم انجام می شود. به همین دلیل، تا پیش از ارسال دعوت نامه رسمی، بازنشستگان ثبت نام کننده از ارسال اصل آثار خودداری کنند.
در بخش دیگری از این فراخوان اعلام شده که هزینه ایاب وذهاب و اقامت صاحبان آثار جهت حضور در نمایشگاه و مراسم روز ۲۵ ذی الحجه برعهده برگزار کننده مراسم خواهد بود. همچنین قرار است، به کلیه شرکت کنندگان در این نمایشگاه لوحی به رسم یادبود، اهدا شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور