جشنواره سراسری بازنشستگان کشوری نیمه اول تیرماه برگزار می شود

مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری از یازدهم تا چهاردهم تیرماه در تهران برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم بیاتانی، اظهار داشت: نفرات برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که اردیبهشت ماه همزمان در ۳۰ استان برگزار شده بود در نیمه اول تیرماه در تهران به رقابت می پردارند.
وی با بیان اینکه از هر استان هشت بانو و هشت آقا به مرحله نهایی راه یافته اند، ادامه داد: منتخبان استانی در رشته های ورزشی تیراندازی، تفنگ بادی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز، شنای قورباغه و کرال سینه در دو بخش آقایان و بانوان در تهران به رقابت می پردازند.
بیاتانی افزود: یازدهم تیرماه روز ورود تیم های ورزشی به استان تهران و استقرار آنان در هتل های پیش بینی شده است. همچنین مراسم افتتاحیه جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان صبح دوازدهم برگزار می شود و مسابقات عصر همین روز شروع شده و ورزشکاران به مدت دو روز در رشته های مختلف به رقابت می پردازند.
وی گفت: مسابقات تنیس روی میز در هیات تنیس روی میز استان تهران، شطرنج در سالن مسابقات فدراسیون شطرنج تهران، دارت در مجموعه ورزشی پردیسان و مسابقات شنا در استخر بین المللی ۹ دی با حضور داوران ملی برگزار می شود.
بیاتانی اظهار داشت: مراسم اختتامیه صبح چهاردهم تیرماه همراه به اهداء جوایز نقدی، حکم قهرمانی، مدال و کاپ مسابقات به بازنشستگان برتر ورزشکار، برگزار می شود.
وی بیان داشت: همزمان با برپایی مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری، کارگاه های آموزشی مرتبط با تغذیه و علم ورزش و جلسات نقد و بررسی پیرامون چگونگی کمیت و کیفیت مسابقات و تبادل نظر پیرامون اشاعه ورزش و سلامت و شادابی میان بازنشستگان و خانواده معزز آنان برگزار می شود.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی