خانه امید آران و بیدگل مقام دوم مسابقات والیبال این شهرستان را کسب کرد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان اصفهان گفت: تیم والیبال خانه امید آران – بیدگل در مسابقات والیبال معلمان “جام زنده یاد عباس محبوبی” این شهرستان موفق به کسب مقام دوم شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شهروز عبادی افزود: این دوره از مسابقات که به مدت پنج شب در سالن زنده یاد محبوبی برگزار شد، بازنشستگان خانه امید آران- بیدگل در رشته های والیبال و پینگ پنگ موفق به کسب مقام شدند.
وی ادامه داد: در رشته ورزشی پینگ پنگ فرهنگیان، آقایان طاووسی و زارعی از بازنشستگان این شهرستان به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و سوم شدند. همچنین علی ابراهیم پور کارمند خانه امید آران بیدگل نیز موفق به کسب مقام دوم مسابقات قهرمانی جودو کارگران استان اصفهان در سال ۹۶ در وزن ۶۰ کیلوگرم شد.
عبادی بیان داشت: کلاس های آموزشی ورزشی یوگا و پیلاتس که به صورت هفتگی در محل خانه امید آران و بیدگل برگزار می شود مورد استقبال بازنشستگان قرار گرفته است.
خانه امید آران و بیدگل با زیربنای ۵۵۰ متر مربع در یک طبقه در محل پارک شهید سلمانی این شهرستان ساخته شده است. زمین این مجموعه از طرف شهرداری آران و بیدگل واگذار شده و برای احداث آن هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق بازنشستگی کشوری هزینه شده است. خانه امید آران و بیدگل شامل بخش های مختلف ورزشی، اداری، کتابخانه، نمازخانه و سالن اجتماعات، کافی شاپ و سالن چند منظوره است.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی