بازنشستگان گنجینه های محک خورده روزگارند

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: بازنشستگان گنجینه های محک خورده و صیقل خورده روزگار هستند و بهای تجربه را با گذران عمر شریف خود بدست آورده اند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از شرکت مدیریت منابع آب ایران، ستار محمودی در آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان صنعت آب کشور، گفت: بازنشستگان صنعت آب، بهترین خردمندان و گواهان عرصه خدمت به مردم هستند. افرادی که عمر عزیز خود را برای بنا نهادن ساختارهای مولد امروز سرمایه گذاری و وقف کردند؛ ساختارهایی که همچنان مولد است و نسل در نسل بر این ظرفیت کم نظیر افزوده می شود و ثمره آن در رضایت مردم قابل مشاهده است.
وی با تاکید بر اینکه آب به ویژه در ایران از اهمیت بالایی برخودار بوده و هست، گفت: پیشکسوتان این عرصه، آثاری از خود به جای گذاشته اند که در زندگی مردم جاری و قابل لمس است. این عزیزان به گونه ای فرهنگ کار را در بدنه وزارت نیرو پایه گذاری کردند که محیط کار تبدیل به محیط اخلاق حرفه ای و کار تبدیل به عبادت شده است.
محمودی، اظهار داشت: وزارت نیرو باور دارد که منابع انســانی مهمترین ســـرمایه است و برای اینکه از این سرمایه بهتر استفاده شود، شرکت های مادر تخصصی، مسوولیت ایجاد تعامل، کارهای مشارکتی و ارتباط جمعی در بدنه صنعت و ارتباط فعال میان متخصصان پیشکسوت و جوان را برعهده دارند.
قائم مقام وزیر نیرو همچنین ابراز امیدواری کرد: در آینده و در سطح وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه آن، شرایط مناسبی برای ارتباط بیشتر و بهتر با بازنشستگان فراهم می شود.