عملیات اجرایی خانه امید اردبیل به زودی آغاز می شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی خانه امید اردبیل تا پایان نیمه اول سال جاری آغاز می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علی اشجعی افزود: احداث خانه امید یکی از مهم‌ترین مطالبات شورای ساماندهی سالمندان استان است، به همین منظور شهرداری اردبیل موظف به واگذاری زمین برای ساخت خانه امید تا نیمه اول امسال شده است.
اشجعی بیان داشت: با وجود درخواست زمین در پارک شهرک سبلان و موافقت ضمنی شهرداری اردبیل، اختصاص زمین از سوی شورای شهر محقق نشده است.
وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری از صفر تا ۱۰۰ هزینه‌های ساخت خانه امید را تأمین می‌کند، ادامه داد: برای ساخت این مکان فرهنگی و ورزشی به طور متوسط و بسته به مساحت و نوع ساختمان از ۷ تا ۱۳ میلیارد ریال هزینه می شود.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان اردبیل تأکید کرد: ساخت خانه های امید از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف ایجاد شرایط رفاهی و تفریحی، استفاده و بهره برداری از توانمندی های بازنشستگان، گذراندن اوقات فراغت و افزایش مشارکت آنان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دولت تدبیر و امید دنبال می شود.
وی یادآور شد: ۱۸ هزار بازنشسته از نهادهای مختلف آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استانداری و جهاد کشاورزی در استان اردبیل تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی