صندوق بازنشستگی کشوری گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در برنامه‌های صندوق از خود بازنشستگان استفاده می‌کنیم، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در مراسم اختتامیه نحستین جشنواره ورزشی بازنشستگان سراسر کشور، درباره این رویداد، بیان کرد: زمانی که بحث جشنواره ورزشی مطرح شد، تصور نمی‌کردیم که چنین استقبالی از طرف بازنشستگان در سراسر کشور صورت گیرد.
وی با بیان اینکه استقبال بازنشستگان به ما امید داد، افزود: خوشبختانه در صندوق بازنشستگی کشوری هر برنامه‌ای که داشته باشیم هیچ نیازی به جذب افراد دیگر نیست؛ چرا که ظرفیتی بزرگ از بازنشستگان فرهیخته در صندوق بازنشستگی کشوری حضور دارند و این صندوق گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: این جشنواره انگیزه ای شد تا در سال‌های آینده بتوانیم با انسجام بهتر و حضور بیشتر بازنشستگان، جشنواره ورزشی را برگزار کنیم.
اسلامیان تصریح کرد: شما بازنشستگان نشان دادید که نشاط و ورزش، سن و سال نمی‌شناسد و تنها اراده و همت می‌خواهد و درسی به جوانان و میانسالان دادید که وقتی اراده و خواستن در میان باشد، همه چیز ممکن می شود. این قول را نیز می‌دهم که با کمک شما این جشنواره در سراسر کشور ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه شما افرادی هستید که در بدترین شرایط و در دوران جنگ، این کشور را اداره کردید، اظهار داشت: در دوره‌ای دچار بی تدبیری‌هایی بودیم که به کشور آسیب‌های جدی زد. ما کاری به جناح‌های مختلف نداریم، مهم این است که عقلانیت بر کشور حاکم شود.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکاس: راحله شیخ