با هدف پیگیری مطالبات بازنشستگان؛

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان، تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی و جمعی از بازنشستگان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند

نماینده  ولی فقیه در استان گیلان عنوان کرد: پیگیری احقاق حقوق و رسیدگی به مشکلات بازنشستگان از جمله مهمترین وظایف مسئولان این حوزه است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، آیت الله «رسول فلاحتی» در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان، تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی و جمعی از بازنشستگان این استان ضمن اشاره به لزوم توجه ویژه به وضعیت معیشتی بازنشستگان اظهار داشت: در جلساتی با استاندار و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان را مطرح کرده ایم و خواستار اعمال آن هستیم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان در این دیدار با اشاره به تعداد بیش از ۷۶ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر مشترک این صندوق در استان بیان کرد: اهم مطالبات قشر فرهیخته بازنشسته، همسان سازی حقوق بازنشستگان، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و پرداخت معوقات است.

«سجاد محمدیان» با اشاره به تحت پوشش بودن بیمه تکمیلی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان، وظیفه‌ بگیران و افراد تحت تکفلشان در استان گیلان، عنوان کرد: طی مکاتباتی با نمایندگان مجلس، استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دستگاه ها هستیم.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان در دیدار با امام جمعه رشت افزود: در برنامه هفتم توسعه، خواهان توجه ویژه به بازنشستگان ارجمند که حدود ۳۰ سال از عمر با عزت خود را صرف اعتلای کشور نموده اند، هستیم و تقاضا داریم ماده‌‌ی الحاقی شفاف در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این برنامه تنظیم شود.

در پایان این نشست هریک از روسای کانون های بازنشستگی و بازنشستگان، به بیان مهمترین مطالبات و درخواست‌های خود پرداختند.