توسعه گردشگری اولویت اصلی هتل های ایرانگردی و جهانگردی

مدیر عامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی گفت: توسعه گردشگری از مهم ترین برنامه های این گروه برای کمک به ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و پویایی اجتماعی در کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مهرداد تاوتلی در دوازدهمین همایش سراسری مدیران هتل های ایرانگردی و جهانگردی در کردستان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: ایجاد تورهای ارزان قیمت به ویژه برای بازنشستگان و عموم مردم از برنامه‌های این گروه برای رونق گردشگری داخلی است.
تاوتلی با بیان اینکه ورود ۸۰۰ هزار گردشگر خارجی به ایران در سال گذشته، حدود ۸ میلیارد دلار درآمد برای بخش گردشگری کشور در پی داشته است، گفت: گروه هتل هایایرانگردی و جهانگردی ۶۴ هتل در سطح کشور دارد و ارتقاء کیفیت، افزایش در آمد و کنترل هزینه، شعار و هدف این گروه هتلداری است.
حسن تقدس نژاد فومنی، نائب رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی نیز در این همایش تاکید کرد: پایداری زیست محیطی، پایداری فرهنگی و اجتماعی و پایداری اقتصادی سه اصل مهم در ثبات گردشگری و رسیدن به توسعه پایدار گردشگری است.
تقدس نژاد با اشاره به حرکت روبه رشد گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در سال های اخیر، گفت: با تلاش مجموعه کارکنان و مدیران گروه، سوددهی افزایش یافته، اما با توجه به ظرفیت ها و دارایی های این شرکت، فاصله زیادی با جایگاه اصلی و هدف نهایی وجود دارد.