در ادامه جلسات پرسش و پاسخ انجام شد؛

برگزاری نشست پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با بازنشستگان شهرستان ساوه

جلسه پرسش و پاسخ مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با بازنشستگان شهرستان ساوه برگزار و بازنشستگان به طرح مسایل و مشکلات خود در امور مختلف پرداختند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ، مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی یازدهم آبان ماه سال جاری با حضور در شهرستان ساوه، پاسخگوی سوالات بازنشستگان و موظفین در حوزه های مختلف بود.

در  ابتدای این نشست، «صدیقه حسامی» گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صندوق بازنشستگی به بازنشستگان ارائه کرد؛ وی همچنین به سوالات و درخواست های مطرح شده از سوی بازنشستگان پاسخ داد.

گفتنی است، ساخت و احداث خانه امید بازنشستگان در شهرستان ساوه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگی ناشی از اعمال سوابق مدیریتی و ایثارگری، پرداخت به موقع کسورات دستگاه های اجرایی، ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی، از جمله درخواست های بازنشستگان و موظفین حاضر در این نشست بود.

شایان ذکر است این نشست در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ساوه و با هماهنگی و همکاری کانون بازنشستگان کشوری شهرستان ساوه برگزار شد.