“روزآمدی و کیفیت” راهبردهای اصلی تجهیزات ایمنی راه ها

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ضروری است شرکت تجهیزات ایمنی راه ها، با توجه به شرایط جاده ها و مسیرهای حمل و نقل در کشور، «روزآمدی» و «کیفیت» تولیدات خود را مورد توجه ویژه قرار دهد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ولی آذروش، در بازدید از شرکت تجهیزات ایمینی راه ها، اظهار داشت: افزایش ایمنی و هوشمندسازی نیاز جاده ها و مسیرهای حمل و نقل در کشور است و شرکت تجهیزات ایمنی راه ها در این شرایط باید به «روزآمدی» و «کیفیت» محصولات خود توجه کند. فرهنگ سازی، آموزش و بهره مندی از فناوری های روز دنیا از جمله راهکارهایی است که باید بیش از گذشته در دستور کار این شرکت قرار گیرد.
آذروش گفت: با توجه به ظرفیت بالایی که در این شرکت وجود دارد، دستیابی به دانش روز دنیا برای کمک به ایمن سازی حوزه حمل و نقل دور از دسترس نیست.
وی همچنین با اشاره به شرایط کنونی جاده ها و مسیرهای حمل و نقل در کشور، اظهار داشت: سالانه تعداد زیادی از هموطنان، جان خود را علاوه بر بی احتیاطی ها و رعایت نکردن قوانین، به دلیل ایمن نبودن برخی مسیرهای حمل و نقل کشور از دست می دهند. به همین دلیل، باید ایمن‌سازی تجهیزات و ادوات راه ها و همچنین بهبود کیفیت خدمات، در دستور کار شرکت های فعال در این حوزه قرار گیرد.
آذروش، تصریح کرد: ارتقاء استانداردها، ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش ایمنی مسیرها از طریق هوشمندسازی و ارتقای کیفیت تجهیزات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد و قطعا استفاده از دانش فنی و بروزرسانی ادوات حمل و نقل می تواند در کاهش حوادث نقش بسزایی داشته باشد.
وی گفت: در آینده نزدیک با حمایت های لازم، کارخانجات جدیدی در مجموعه شرکت تجهیزات ایمنی راه ها، راه اندازی می شود که امیدواریم با نوآوری و تفکرات جدید، این شرکت به بالاترین سطح سوددهی دست یابد.
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره هلدینگ آتیه صبا، تاکید کرد: شناسایی بازار فروش باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند انجام شده و مقدمات فروش محصولات تولید شده با رعایت نکات دقیق ایمنی و بازاریابی فراهم شود.